Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct, ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen

niet bevorderlijk is.
Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!
