Auteur Topic: Gaan we meeten in Oktober?  (gelezen 14043 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline okkie26

  • Lid
  • Berichten: 7.493
    • onze raceclub
    • E-mail
Re: Gaan we meeten in Oktober?
« Reactie #30 Gepost op: Datum: zondag 13 oktober 2024, 18:31:35. »
Het zal dan vanaf 1 April zijn ongeveer.
Technics RS-B605
Pioneer BDP-170
Denon DCD-900NE
Denon AVR-4311
Philips 212
Akai GX-635D
Dali Opticon 6 MK2
TCL 55C809

Offline DeHaanAV

  • Frikandel deluxe
  • Lid
  • Berichten: 20.210
  • Mooi omroepspul maakt me gek;)
    • Vintage / 2nd hand Audio & Video
    • E-mail
Re: Gaan we meeten in Oktober?
« Reactie #31 Gepost op: Datum: vrijdag 08 november 2024, 12:29:55. »
lijkt me prima.
voor ruilen ben ik ook vatbaar ,behalve als je frietpannen of koelkasten in de ruil gaat gooien

EMT-930/948 /technics SP-10,Studer A/B-62 ,Revox PR99 mkI ,Pioneer SM-83 ,Philips LAB 673 tuner ,Mechlabor,EMI Recorders,Philips DCC951 ,EL3501 ,Pro36, El3503,EL3500 ,Ferrographs,RFT T2221