Analog Audio

Meetings => Archief => AnalogAudio.nl Meetings => AnalogAudio meeting najaar 2024 => Topic gestart door: poppelepee op Datum: zondag 25 augustus 2024, 10:49:18.

Titel: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: poppelepee op Datum: zondag 25 augustus 2024, 10:49:18.

Het loopt alweer naar eind Augustus.
Dus we moeten snel zijn voor een najaarsmeeting.

Gaan we nog meeten in Oktober, of begin November?
Animo?
Is de locatie beschikbaar?
Eten we naderhand, en zo jaar waar?

Ik heb er zeker weer zin aan  ;)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: M. Miller op Datum: zondag 25 augustus 2024, 19:07:41.
Ik ook, heb Oscar reeds (vorige week ofzo) een berichtje gestuurd maar die was nog op vakantie :)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zaterdag 07 september 2024, 11:04:56.
Ik ben ff de agenda aan het checken.

Zal ergens Oktober worden.

de 19e mogelijk.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zaterdag 07 september 2024, 11:06:07.
19 Oktober it is...

Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: M. Miller op Datum: zaterdag 07 september 2024, 11:11:40.
Wauw, de eerste keer in 20 jaar dat ik een meeting mis...  :'(
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zaterdag 07 september 2024, 11:19:25.
Ga je trouwen die dag dan?
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Alexander op Datum: zaterdag 07 september 2024, 11:58:53.
Ik moet 'm ook weer missen want ik moet werken, daarom! :(
Helaas!
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: M. Miller op Datum: zondag 08 september 2024, 10:07:23.
Ga je trouwen die dag dan?


Ik ben al getrouwd ;D

Ik zit dan op een festival in het buitenland ;)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: poppelepee op Datum: zondag 08 september 2024, 10:41:19.

En een weekje later?
Kan dat ook?
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Jurjen op Datum: zondag 08 september 2024, 10:58:43.
Ik ga hem overslaan, ik ben met de Miller in het buitenland.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Big M. op Datum: zondag 08 september 2024, 13:16:04.
de 26e kan ik niet, dan ben ik op vakantie, dus voor mij is 19e ok.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zondag 08 september 2024, 14:41:46.
Er zijn altijd datums waarop iemand niet kan.

Dus helaas, jullie zullen daaromheen moeten plannen.

Of niet gaan.

De zaal is niet elke week beschikbaar, en ik ook niet.

Voordeel voor mij is dan wel dat ik niet om de meeting heen hoef te plannen.

 ;D

Dus, de 19e is een vaste datum.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Alexander op Datum: zondag 08 september 2024, 18:55:35.
Shit happens, ik kan hier totaal niet omheen helaas :(
Ben die vrijdag ook tot laat onder de pannen en met een beetje pech de zondag ook :D
En de 26e zit ik op Terschelling, even ontspannen :)

Hoop dat degenen die wel gaan een leuke dag hebben :)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: sterremuur op Datum: dinsdag 10 september 2024, 16:49:50.
Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct,  ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen  ;) niet bevorderlijk is.

Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!

 :o :D
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: frank op Datum: dinsdag 10 september 2024, 18:06:02.
Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct,  ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen  ;) niet bevorderlijk is.

Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!

 :o :D

Tjonge, heftig Eric! Ik weet dat jij destijds altijd zo gezond deed want je fietste elke dag naar je werk heen en weer. Mja, dat is blijkbaar geen garantie om geen hartinfarct te krijgen. Succes met je revalidatie en wellicht tot een volgende keer bij een meeting!
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Annerob op Datum: dinsdag 10 september 2024, 19:31:28.
Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct,  ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen  ;) niet bevorderlijk is.

Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!

 :o :D

Tjonge, heftig Eric! Ik weet dat jij destijds altijd zo gezond deed want je fietste elke dag naar je werk heen en weer. Mja, dat is blijkbaar geen garantie om geen hartinfarct te krijgen. Succes met je revalidatie en wellicht tot een volgende keer bij een meeting!

Damn..
Doe rustig aan,  kerel! Lekker herstellen en straks genieten van je kleinkind!!! Met het aangekondigde opaschap feliciteer ik je van harte!!!
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: sterremuur op Datum: woensdag 11 september 2024, 09:53:02.
Dank jullie wel. :)
Ik doe mijn best.
Het was volgens de cardioloog gewoon domme pech.
Ik zie jullie nog wel eens. ;)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: M. Miller op Datum: woensdag 11 september 2024, 10:23:41.
Dank jullie wel. :)
Ik doe mijn best.
Het was volgens de cardioloog gewoon domme pech.
Ik zie jullie nog wel eens. ;)

Goed voornemen om weer naar een meeting te komen in ieder geval :)

Misschien moeten we alvast de aprilmeetingdatum vastleggen? :D
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: sterremuur op Datum: woensdag 11 september 2024, 11:24:46.
 ;D
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Big M. op Datum: woensdag 11 september 2024, 18:54:29.
Jemig Erik, beterschap en uiteraard gefeliciteerd. Tot gauw weer.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: sterremuur op Datum: donderdag 12 september 2024, 09:26:40.
Dank, Maurice!
 :)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: theejke op Datum: donderdag 12 september 2024, 12:14:58.
Zo Erik,dat is niet zo mooi maar hopelijk gaat het weer helemaal goed komen en mag je nog lang genieten van het nieuwe verse familielid!
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: sterremuur op Datum: donderdag 12 september 2024, 19:04:32.
Ga ik van uit!
 ;)
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: dozo op Datum: donderdag 12 september 2024, 22:02:51.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.


Zie dat ook bij mijn vader (ook 75) , die kreeg wat problemen en daarna ook niet de energie meer wat die vroeger had. Mooi balen.

Doseren en genieten van elke dag. Want: elke dag boven de grond is een goede.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zaterdag 28 september 2024, 10:49:42.
Helaas,

Gezien het beperkte aantal aanmeldingen ga ik de meeting cancelen.


Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: Free Bird op Datum: zaterdag 28 september 2024, 22:47:18.
Jammer! Hopelijk gaat het in het voorjaar wel weer door, dan...
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zondag 29 september 2024, 20:05:02.
En wanneer zouden we die dan willen?
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: dozo op Datum: zondag 29 september 2024, 21:02:01.
En wanneer zouden we die dan willen?

Meestal ergens halverwege april toch? Maar als de binnenbaan er dan nog staat is later denk ik beter. Is er wat meer ruimte.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: M. Miller op Datum: zondag 29 september 2024, 21:17:50.
Helaas,

Gezien het beperkte aantal aanmeldingen ga ik de meeting cancelen.




Begrijpelijk. Zullen we alvast een poll voor april neerzetten? Ik mis jullie wel ;D
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: DeHaanAV op Datum: dinsdag 01 oktober 2024, 08:33:57.
ik zou alvast een poll maken
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: okkie26 op Datum: zondag 13 oktober 2024, 18:31:35.
Het zal dan vanaf 1 April zijn ongeveer.
Titel: Re: Gaan we meeten in Oktober?
Bericht door: DeHaanAV op Datum: vrijdag 08 november 2024, 12:29:55.
lijkt me prima.