Analog Audio
Meetings => Archief => AnalogAudio.nl Meetings => AnalogAudio meeting najaar 2024 => Topic gestart door: poppelepee op Datum: zondag 25 augustus 2024, 10:49:18.
-
Het loopt alweer naar eind Augustus.
Dus we moeten snel zijn voor een najaarsmeeting.
Gaan we nog meeten in Oktober, of begin November?
Animo?
Is de locatie beschikbaar?
Eten we naderhand, en zo jaar waar?
Ik heb er zeker weer zin aan ;)
-
Ik ook, heb Oscar reeds (vorige week ofzo) een berichtje gestuurd maar die was nog op vakantie :)
-
Ik ben ff de agenda aan het checken.
Zal ergens Oktober worden.
de 19e mogelijk.
-
19 Oktober it is...
-
Wauw, de eerste keer in 20 jaar dat ik een meeting mis... :'(
-
Ga je trouwen die dag dan?
-
Ik moet 'm ook weer missen want ik moet werken, daarom! :(
Helaas!
-
Ga je trouwen die dag dan?
Ik ben al getrouwd ;D
Ik zit dan op een festival in het buitenland ;)
-
En een weekje later?
Kan dat ook?
-
Ik ga hem overslaan, ik ben met de Miller in het buitenland.
-
de 26e kan ik niet, dan ben ik op vakantie, dus voor mij is 19e ok.
-
Er zijn altijd datums waarop iemand niet kan.
Dus helaas, jullie zullen daaromheen moeten plannen.
Of niet gaan.
De zaal is niet elke week beschikbaar, en ik ook niet.
Voordeel voor mij is dan wel dat ik niet om de meeting heen hoef te plannen.
;D
Dus, de 19e is een vaste datum.
-
Shit happens, ik kan hier totaal niet omheen helaas :(
Ben die vrijdag ook tot laat onder de pannen en met een beetje pech de zondag ook :D
En de 26e zit ik op Terschelling, even ontspannen :)
Hoop dat degenen die wel gaan een leuke dag hebben :)
-
Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct, ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen ;) niet bevorderlijk is.
Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!
:o :D
-
Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct, ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen ;) niet bevorderlijk is.
Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!
:o :D
Tjonge, heftig Eric! Ik weet dat jij destijds altijd zo gezond deed want je fietste elke dag naar je werk heen en weer. Mja, dat is blijkbaar geen garantie om geen hartinfarct te krijgen. Succes met je revalidatie en wellicht tot een volgende keer bij een meeting!
-
Ik zou, na lange tijd, ook wel weer eens langs gaan, maar heb ook de nodige medische problemen gehad.
In Juni had ik een hartinfarct, ben met spoed (ta tie ta tie) gedotterd en heb een stent gekregen.Ben nu nog aan het revalideren.
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Je begrijpt dat een hele dag op en neer naar Utreg en dan een dag rondhangen ;) niet bevorderlijk is.
Ik ben inmiddels ook 75, dat telt ook mee.
Positief puntje: Ik hoop in februari opa te worden!
:o :D
Tjonge, heftig Eric! Ik weet dat jij destijds altijd zo gezond deed want je fietste elke dag naar je werk heen en weer. Mja, dat is blijkbaar geen garantie om geen hartinfarct te krijgen. Succes met je revalidatie en wellicht tot een volgende keer bij een meeting!
Damn..
Doe rustig aan, kerel! Lekker herstellen en straks genieten van je kleinkind!!! Met het aangekondigde opaschap feliciteer ik je van harte!!!
-
Dank jullie wel. :)
Ik doe mijn best.
Het was volgens de cardioloog gewoon domme pech.
Ik zie jullie nog wel eens. ;)
-
Dank jullie wel. :)
Ik doe mijn best.
Het was volgens de cardioloog gewoon domme pech.
Ik zie jullie nog wel eens. ;)
Goed voornemen om weer naar een meeting te komen in ieder geval :)
Misschien moeten we alvast de aprilmeetingdatum vastleggen? :D
-
;D
-
Jemig Erik, beterschap en uiteraard gefeliciteerd. Tot gauw weer.
-
Dank, Maurice!
:)
-
Zo Erik,dat is niet zo mooi maar hopelijk gaat het weer helemaal goed komen en mag je nog lang genieten van het nieuwe verse familielid!
-
Ga ik van uit!
;)
-
Op zich gaat het goed, maar mijn uithoudingsvermogen is wel verminderd.
Zie dat ook bij mijn vader (ook 75) , die kreeg wat problemen en daarna ook niet de energie meer wat die vroeger had. Mooi balen.
Doseren en genieten van elke dag. Want: elke dag boven de grond is een goede.
-
Helaas,
Gezien het beperkte aantal aanmeldingen ga ik de meeting cancelen.
-
Jammer! Hopelijk gaat het in het voorjaar wel weer door, dan...
-
En wanneer zouden we die dan willen?
-
En wanneer zouden we die dan willen?
Meestal ergens halverwege april toch? Maar als de binnenbaan er dan nog staat is later denk ik beter. Is er wat meer ruimte.
-
Helaas,
Gezien het beperkte aantal aanmeldingen ga ik de meeting cancelen.
Begrijpelijk. Zullen we alvast een poll voor april neerzetten? Ik mis jullie wel ;D
-
ik zou alvast een poll maken
-
Het zal dan vanaf 1 April zijn ongeveer.
-
lijkt me prima.